Bambo mambo sambo

Blev som sagt inget häftigare än film igår, vi såg Rush Hour 1 .. 2an får bli en annan dag och 3an får vi se på bio :)
Ikväll ska jag in till stan och träffa Elinor och Sanna, det är nån "fjortisfestival" Om det är Voice, eller NRJ som har nån musikhistoria.. ville bara uppdatera lite, måste fixa mig Elina ska hämta upp mig så ska vi ner på centrum en sväng, kanske hittar något nytt till ikväll :) Ha en bra dag! (och kväll)

Uttråkad tjej tog kort igår kväll :


Calles fredagsnöje, CS och ett glas vin haha

Diggar ni min nya Turrestil? haha

 fråga mig inte. haha

denna bild togs i onsdags, dyngraka i taxin på väg hem med Donkenmat, haha

Byeee cuuties


Kommentarer
Postat av: anncha

Heeej. Kul att du har hittat till min blogg, hur länge har du tjuvläst den då?? hmm...??
Aah men de e skit kul med lägenheten :D Du får komma och hälsa på nån gång då ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback