fredag, helg.. lovely!

Fredag igen, skönt med helg.. sova sova sova:)
ska på anställningsintervju på måndag.. hoppas att jag får det, men jag tror det för att vara självgod :)
Ikväll blir det bara lugnt.. Angelica ringde precis och frågade om jag ville komma in till stan och dricka lite öl, men när jag kände efter så känns det för jobbigt att ta sig hem därifrån. Inte så kul att åka hem sent själv heller. Imorgon ska jag se bror hoppa fallskärm, usch.. det skulle jag aldrig göra.. sen ska jag möta upp älskling på garbo,han ska käka middag med jobbet först, sen blir det party!  hoppas det blir kul där.. Kanske åker till Adde och förar. Nu ska jag och C åka och handla lite gott inför  vårat fredagsmys! kanske blir en film också.. Trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback