Lucia!

Shooo igen!
Idag är det lucia, har inte sett något luciatåg, kanske beror på att sovit hela dagen, är såå trött jämt.. kan väl bero på detta mörker? hemska mörker :( Snart ska jag iväg och jobba.. sen är det helg, skönt.. jag ska njuta av denna lediga helg!! Imorgon åker vi till Uppsala och äter middag med Calle´s släktingar, hans syster tar examen. Blir nog trevligt :) Måste väl ut och handla lite också kanske. Har inte tänkt köpa mycket klappar, men till de närmaste släkringarna iaf.. Och C såklart.. Jag får stanna på jobbet efter nyår också :) Skönt att ha det spikat iaf, och så vill dom ha tillbaka mig på gamla jobbet.. Så dety behöver jag inte oroa mig för iaf.. Min bebis börjar bli stor :( Tjatar på Calle om att vi måste skaffa en lekkompis till Sahara snart :) fast, den växer ju också .. vill att hon ska vara liten hela livet, hehe..
Kikade in på Voice hemsida och hittade dessa bilder! Sikket fint Luciatåg va, hahah.. Skulle gärna bli v'äckt av Gynning! :)



 men kanske inte av Bert, hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback