Mitt enkla liv..

tjenaretjenare..och talar ut...
Efter ett långt uppehåll skriver jag igen! Allt är under kontroll här! Senast jag skrev hade jag precis fått mitt nya jobb, snart går mitt vikariat ut.. har inte pratat med bossen än om förlängning..men man kan ju alltid hoppas. På måndag ska jag jobba extra på gamla jobbet.. ska bli kul att träffa alla människor därifrån : ) Snart är det jul och allt, USCH.. jag avskyr julen.. stressen och allt som tillhör julen är bara fööör hemsk!! Jag vill försvinna och komma tillbaka till Nyår.. 30/12 åker jag , älskling, Angelica, Ullis, My.. och ca 35pers till Hassela för att fira nyår.. blir nog grymt kul!!! Vi har hyrt en "maxistuga" för att vi alla ska få plats i en och samma stuga.. hehe.. Nyårsfesten hålls på någon nattklubb däruppe.. När vi kommer hem är det nytt år.. undra vad det bjuder på : ) ? Just i denna stund kom jag på att jag måste ha Kattvakt under den tiden vi åker bort.. Vem vill vara kattvakt under nyår kan man ju undra, haha!! Fixar sig väl, kan nog lämna henne hos mamma : ) Jaha, en liten uppdatering alltså.. Jag är ju så sämst på att skriva blogg så när vi hörs nästa gång är det nog 2008! : ) Nytt år, nya möjligheter! 
 
Gott nytt år : )

Krambanan! //E

Söt. Ute och äter en god middag :)
Vår nya familjemedlem! Vår söta bebis!!
Mina älsklingar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback