Och här ska man skriva? :)

Tjena hej!
En trött Erica som skriver.. Gick bra på jobbet, men fyyy vad kallt det var! Tog ett skööönt, långt bad när jag kom hem! Min karl har åkt iväg. Så jag får avnjuta min goda middag själv.. blir ett glas vin till också! :) Inte ofta det händer, förutom på festen då va :)
Middag igår var helt ok.. sällskapet iaf, maten får inget bra betyg av mig! Beställde fläskfilé med kantarellsås, den inehöll EN kantarell! Däremot var ölen mycket god, haha..!
Dags att titta till köttet nu! Blir bingen tidigt ikväll eftersom jag inte har något sällskap, + att jag ska upp tidigt och jobba imorgon.. Lite Avis på er som har nån fest planerad =P

Som min vän Peter brukar säga : Återanvänd aldrig använt Toapapper!


This is my friend Peeete! (smartast i Solna & en tänkare som ni ser) *skrattar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback