ÖL, ÖL ,ÖL

Jag skulle ju bara till centrum och kolla lite efter jobbet.. meeeen, jag träffade på Peter.. jag kom på "smarta" idén att gå och dricka EN öl..vi började med en(två) öl på edelweiss.. sen gick vi vidare på bolaget.. VIDARE till parken bakom Råsunda.. dit kom även Angelica :D Hon vart ju sugen på att gå VIDARE.. Jag & Peter var hungriga, så vi gick till lokalkrogen.. där vart det en smarrig plankstek och öl till maten.. yummie.. jag var duktig.. drack inte mer än så :) sen kom Älskling och hämtade mig.. Nu sitter vi hemma och jag måste avsluta för det började precis en film.. imorgon blir det utgång med Adde&grabbarna.. wiieee :) Trevlig helg!! Kramelikram/E


(Varför kan man ALDRIG bara ta EN öl? ) någon som har något svar????

Kommentarer
Postat av: C

Ja du.. Jag vet svaret på din världsfråga.
(Självdisciplin)
:-D
Puss på dig!!

2007-07-27 @ 15:58:44
Postat av: C

Ja du.. Jag vet svaret på din världsfråga.
(Självdisciplin) :-D Puss på dig!!

2007-07-27 @ 16:01:38
Postat av: E

Älskling, du vet väl att jag inte har någon sådan :) puss

2007-07-27 @ 16:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback