nytt jobb !!!

Fick precis reda på att jag fick jobbet jag sökte =)) Skönt som f*n!! Jag börjar gå på timmar nån vecka, sedan börjar jag på mitt vikariat. Slippa pendla till jobbet.. jag kan äntligen GÅ till jobbet.. det verkar även som ett superduper trevligt ställe jag kommer jobba på .. trevliga chefer och personal! Jag är riktigt glad!! Har även fått erbjudande om en större lägenhet, ska nog åka och titta på den ikväll . Vore skönt att få större nu när jag och C bor ihop. Det regnar och åskar ute, vill inte vara själv :/ vill att C ska komma hem från jobbet! Men jag får snällt vänta. Nu ska jag plugga lite teori, ska verkligen satsa stenhårt på körkorten nu när allt annat går så bra!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback