test..

Jag är uttråkad, satt och läste lite blogg, och gjorde ett test jag såg . Testet går ut på att man googlar (det som står här nere, ditt namn, ditt efternamn, favvodjur osv) sedan tar du första bilden som kommer upp som svar.

Namn :
 (Erica) man tackar.. hehe

Efternamn:  (Eriksson)

Stad jag bor i  :  (sthlm)

Gillar att träna:  (Promenera)

Favoritdjur :  (Katt!!) Jag vill ha en,men tyvärr inte min sambo!

Vill ha :(körkort).. NU tack!

Äter helst:  (pasta)

Favoritfärg: (svart)

Som person är jag: (snäll) denna bild var dock inget bra exempel? haha

Om dagarna jobbar jag som: (Vårdbiträde)

Jag skrattar åt: (adde) Adde som är min bästa vän, skrattar konstant i hans sällskap,

Jag gråter åt detta: (djurmisshandel)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback