outa

outa som det heter på förortsspråk: det betyder att man lägger upp bilder/videos på folk som ej vet om detta.. Och eftersom Jennööö tjatat om några jävla bilder på sin blogg så är jag tvungen att lägga upp en bild på henne i min blogg så det finns några bilder ute på nätet på denna vackra varelse..  är hon inte söt så säg! hihihi

Har haft fullt upp idag, skura, skura, skura... köket... flytten är igång.. jag bor i en annan människas möbler, mina möbler är hos en främmande människa, skrämmande... men så är det väl om man "byter" lägenhet.. så jag skall alltså kleta mina safter i denna människas möbler ett par dagar till..till flytten är fulländad.. hoppas det blir inom snar framtid så jag har den där vackra varelsen som granne, mycket vin blir det ska du veta JENNÖÖÖÖ! Du kommer inte slippa undan mina bag-in-box..


Och vem vet hur det slutar?!!

Sug och svälj trevlig helg


Kommentarer
Postat av: Jennööö

Fantastisk bild, verkligen... Jag blir sååå glad.

Frågan är ju dock när den är tagen och var? e det ditt gamla hem tro???

Postat av: peeeeter

inge svi ikväll...december månad blir tajtme jul å skit å en amsterdam resa betald å en metallica biljett för 1000 spänn...

2008-12-05 @ 20:42:44
URL: http://mrparanoia.blogg.se/
Postat av: Jen

Wiiii, jag vill till dej! Kolla upp en helt i januari så jag kan boka o trixa PUSS!

2008-12-09 @ 19:45:13
URL: http://jennicalouise.blogg.se/
Postat av: Jen

Du är lika duktig som jag..om inte mer...saknar dej som f-n! PUSS & KÄRLEK

2009-01-21 @ 00:01:29
URL: http://jennicalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback