1år!

Sedan jag startade min blogg... Inte speciellt aktiv, hehe.. tycker det är kul med bloggar, skulle gärna skriva lite mer.. men vad ska man skriva om? Tycker att de flesta skriver om samma saker, har samma bilder osv..
Mycket hände iaf 2007, jag fann mannen i mitt liv, flyttade ihop med honom, nytt jobb, nya bekantskaper, skaffat bebis! :) Hoppas 2008 blir lika bra och att det går ..ungefär lika fort :) , bara man hinner med allt man ska göra...

Dags att fixa lite här hemma innan det är dags att röra sig mot jobbet :(

 Beebis - Celia! :)  Celia ca 1månad.

Nykära :)  nån vecka efter att vi träffats :)

 Sveriges man finalen April-07 Jag och Jennica

HasselaResan Me and my Love :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback