nu får det räcka..

Var inget på tv ikväll, så jag myste med C tills han somnade, sen fortsatte jag att sitta här vid datorn.. men det får nog räcka nu.. börjar "tidigt" imorgon..13 alltså.. mina babes är så söta där dom ligger, så det ser lockande ut att krypa ner..
förresten, grym sida jag hittade ikväll :)
www.bluebox.se kommer nog inhandlas mycket därifrån :)

 Celia när hon lekte i handfatet tidigare ikväll :) hann inte fånga henne på bild när hon låg däri så sött :)

Nu  cigg sen sova!!! försöka går ju iaf... Natti natti

Kommentarer
Postat av: sara

jag håller med dig! fattar inte hur det ska gå ihop alls liksom. det suger verkligen!
o inte lätt att veta vad man "vill bli".. det e ju skitsvårt!
ha en bra kväll du med! tack för kommentaren :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback