Kvällen i korthet

Blev ett krogbesök, (eller två)..efter många om och men.. MEN, herregud, vad var det för folk ute? Bara sådant man stör sig på... och så stötte jag på ett par oförklarliga saker.. när spriten går in hos vissa folk undrar man ju varför i hela helve*et dom dricker?JAG, Erika Eriksson höll mig "nykter"(jag snärtade förbi med ett leende) ,(?) en kväll som denna iaf.. var ganska kul att se dessa odrägliga, fulla sattyg ute, hoppas jag inte ser ut som ER när jag är berusad, hahaha...vilket inte skulle förvåna mig, tyvärr.. Just i denna stund sitter jag och smuttar på en bacardi, vattenmelon, saft egentligen.. funderar på om man ska krypa ner med C, alltså katten C... Min mänskliga C befinner sig inte på plats just nu vilket gör mitt sänggående mycket tråkigt..
En person har försvunnit ur mitt liv och den här kvällen var sig inte lik utan denna ! :'( tråkigt, men sant.. ska det vara så så får jag ta det.. helt enkelt.. inte enkelt, men ändå..

Nu skiter jag i detta och kryper ner..

So long....

Kommentarer
Postat av: Jen

Fulla människor är pinsamma om man själv är nykter... tyvärr gäller det förmodligen en själv också när man är full- usch vill inte tänka på det :P Haha, mossan ja... Det får vi hoppas, kanske går att röka om inte annat? PUSS O KÄRLEK! <3

Postat av: peeeeter

vi är svin när vi e fulla...thats us

2008-12-04 @ 21:28:29
URL: http://mrparanoia.blogg.se/
Postat av: peter

hehe alltid svin..=9

2008-12-05 @ 16:19:16
URL: http://mrparanoia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback