This is my story..

Har blivit ombedd att skriva mer blogg... om mitt händelserika liv...
Veckan har rullat på fint och jag har precis jobbat klart veckans sista arbetspass, sitter och avsnjuter en Heineken.. Och jag undrar vart allt ölsugna folk håller hus? Väntar på ett samtal, hoppas han vill umgås med lilla mig ikväll.. för annars går jag fan ut själv och dricker öl.. man träffar väl alltid på nån.. =)
Eller ska jag vara en duktig flicka och sitta hemma, för att imorgon ha tvättstuga och röja upp min lya?! Jag är inte så duktig på att hålla ordning tyvärr.. och detta påpekas av vissa =) Måste även börja rensa ur och packa inför flytten som går av stapeln den 13/12.. Ska bli mys att inreda min nya lya! Dock inte i nån julstämning, jag tänker skita totalt i julen i år.. Har sagt åt alla att vi struntar att köpa klappar till varandra.. (mer pengar till sprit) hihihih...

Nä, nu väntar duschen och bregottet på att få försvinna..(och Heineken på att få bli uppdrucken)

Skål Gottfolk.. 


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina - Happily Ever After

gott nytt år! hoppas flytten gick bra =)



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback