Ångest till 1000

  • Normalisera sömnen, eventuellt med hjälp av receptfria rogivande tabletter från apoteket .
  • Dra ner på koffein och nikotin.
  • Undvika "självmedicinering" med alkohol. Det ger lindring för stunden men förvärrar ångesten i längden. (ja just ja, det är ju så )
  • Dagligen motionera, exempelvis en halvtimmes promenad varje dag.
  • Göra avslappningsövningar med stöd av kassettband eller CD.

  • Kommentarer
    Postat av: Paulicious

    Hahahahahaha!!! Självhjälp! Hörrö, jag är så hungrig! Svimmar snart! Kom hit o laga mat till mig. Är det du som ringer från dolt? Spanings-snuten?

    2008-10-14 @ 14:45:05
    Postat av: Jen

    Sooooon! Far vi iväg på havet det blåå ;) Hej hååå! Älskar dig!

    Postat av: Jen

    TACK! I just looove it! Fått hjälp av Pierre, han som fota mig senast i Nköping.. Men jag kom med ideèrna =) Miss ya! IMORGON (!!!) ses vi ;) KYSS

    2008-10-16 @ 09:16:56
    URL: http://jennicalouise.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback