yaooo broschan

Tjena yao!

Bra helg, vi har varit berusade ungefär 24/7 .. var tyvärr tvungen att jobba ett par timmar på lördagskvällen, too bad..
Men, mina vänner.. efter en dusch och en kanna kaffe, var jag på igen! Vindunken fick inte vara ifred!!! herregud vad gott vinet smakade ikväll! Bättre än någonsin, men det var tydligen alkholfritt, för jag blev aldrig full trots att jag öppnade munnen som en jävla haj!!!! Min
väninna blev rädd, och vi ringde djurakuten! Djurakuten dissade oss, vi var tydligen "för berusade" ? !! Under denna tid hade jag rullat håret som värsta kärringen, och sminkat mig, finare än någonsin, klätt mig som en prinsessa, Paula likaså! Vår vän Pete som hade joinat , han berättade för oss hur vackra vi var! Att ingen i denna värld kunde slå vår skönhet! Oh, gissa om vi var på G?! Mina rosa pumps gjorde Succé denna kväll, inte som dom "där"fdgjag berättade i ett tidigare inlägg, detta var SUCCÈ mina vänner .. ALLA ville snacka med oss, t.om killen som skickade en stol i min rygg jao! Vi blev vänner till slut, han är kär nu! Som att vi bryr oss?! JA, det är mycket VI i denna blogg, pga jag förlovat mig, gift mig och blivit sambo på ett par dagar!! Och vet ni vad jag fått på köpet? Ont i röven! aj aj aj.. vad kan detta bero på? tell me! Krogen stängde, och alla drog pulver, men det ville ej vi så vi drog hem och laga tomatsås.. bra end på kvällen.... Nästa helg blir ännu värre..Akta ER

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA , va roligt inlägg. GALNING! ;) Jaddu, det kommer bli underbart... jag kommer invadera din lägenhet bara så du vet ... Hoppas det är ok?! Vi ska dricka te, och mysa, och just det... KRYSSA!!! Älskar dej. PUSS!

Postat av: Anonym

Blogga mer din jävel annars kommer jag och biter dig i pattarna!!!!

2008-10-16 @ 00:49:27
URL: http://paulicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback