Depp...

Jag har så ont i magen.. hela tiden, ni som separerat vet nog vilken känsla jag talar om.. Jag kan inte sluta tänka på dig.. Önskar att detta var en mardröm, att jag vaknar upp imorgon och att du fanns hos mig igen, att jag fick krama och pussa på dig som vanligt.. Var hos mamma på middag ikväll, men kunde ej stanna länge då mina tankar far iväg och det blev för jobbigt att sitta där och hålla upp ett sken.. Min mor sa: det kommer vara jobbigt fram och tillbaka en längre tid..Hur ska jag orka?! Nu verkar det gå åt helvete med lägenheten också..! Är det något som skall gå bra för mig nu eller ska jag hamna i en riktig svacka där jag inte kommer att orka tala med några vänner och bekanta? Det är så jobbigt att hålla uppe humöret.. Nu blir det soffan och gråta sig till sömns..som alla andra kvällar :-(

//E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback