Det blir nog bra det här ska du se!

Nu är det 4dagar sedan jag och min sambo separerade, jag har inte fått någon förklaring och undrar vad som utlöste allting.. Lite svårt att veta när karln inte vill tala med mig.. =( Sådana är dom.. tror jag..
Har ingen säng då han tog med sig den så jag får sova på soffan, =ryggvärk!! Kanske därför jag är så trött och mår så dåligt hela tiden??
Har iallafall köpt ny dator och väntar på att den skall levereras =))
Sedan har jag lagt ut min lägenhet på byte och idag ringde en tjej och var intresserad, vi ska ses imorgon =) Hoppas detta går vägen så får jag nog flytta snart, behöver inte så här stort nu när det bara är jag och min bebis.. Jag håller tummarna för att det skall blir ett byte=)

Igår var en mysig dag då
Paula var på besök, vi åt lunch och Gino =) Hoppas hon kommer över idag också =) Vi tänkte ha lite party i helgen, like old times =))

Later...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå my darl. Va händer ?! Talk too meee... (l)

Postat av: malinm

Hoppas ni får ett roligt party :)

2008-09-19 @ 13:34:35
URL: http://malinm.se
Postat av: Paulicious

jag vill ha MER gino!!! nu!

2008-09-25 @ 22:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback