Güten morgen ...

Güten morgen (som "Kenza" Kinza skulle sagt)
Vaknade på soffan, kallt som satan, men men katten på magen.. kurrr!
La mig i sängen, drog för gardinerna och skulle somna om.. Precis när jag hade slutit mina ögon och skulle få min skönhetssömn kom på jag att "JUST FAAAN, sotarn skulle komma idag" Helvete, bara upp att Diska och städa.. Kan ju inte se ut som crap när dom kommer..eller hur..

Paula vad gör du min sköna höna? Hunden måste rastas! Även jag, så ta din lilla stjärt och hoppa ur sängen nu..!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du hade en bra dag på jobbet. Din blogg är ju JÄTTEFIIN! Gulligt med rosa text. Jag vill oxå ha det. Å du har kommit igång å skriva. Nu ska jag bli ditt bloggfan. haha! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback