Krossad, knäckt, förstörd...

Nu har det gått 15dagar sen han flyttade, det blir bara jobbigare och jobbigare för varje dag som går..Slutade mitt arbetspass 20.30 ikväll, efter det tog jag en cigg, på jobbet.. kände att jag inte hade bråttom hem.. för vad f*n har jag bråttom hem till? Kändes som att jag lika gärna kunde stannat där och jobbat hela natten, har aldrig känt så förut..Då ville jag bara hem så fort som möjligt.. Hade ont i magen hela vägen hem, har inget att gå hem till :-( Min katt visserligen, men hon klarar sig ju själv.. Min lägenhet ser ut som kaos!! Precis så som mitt liv är!!!! Har ingen motivation till att städa.. varför egentligen?! Blir inte bättre av det.. Eftersom min hyra är skyhög så är jag pank denna månad , jag får förfrågan om jag vill åka med på kryssningar hit och dit, om jag vill träffas på en fika, middag..osv.. Jag kan ju bara tacka nej, eftersom det ekar i min plånbok.. Jennica har ett presentkort på kryssning som vi måste försöka komma iväg på så snart som möjligt.. Kanske får ha tankarna på annat håll ett par timmar iallafall... Tack gumman för att jag blev tillfrågad! :-) Vi ska klara detta..visst..!!!? Miss u honey!

Ta hand om varandra där ute i landet.. (man vet inte vad man har förens man mister det,) = den bittra sanning, min sanning! 

 
mitt hjärta kan

Kommentarer
Postat av: jen

Ikväll gör de jävligt ont hos mej </3 Fan fan fan. Vad har jag kvar? Såå tomt.. Prata med honom innan, att jag ångrade mig men han vill inte mer. Helvetes skit. Han vill aldrig ens höras av mer... fan fan fan. Världens största kram

2008-09-30 @ 21:58:21
Postat av: Jen

O JAAA, vi ska klara det!! Hur ÖVERJÄVLIGT det än är nu! Puss!

2008-09-30 @ 22:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback