Venus

Min vännina känner sig skändad, för jag råkade ta henne på hennes S.K venusberg, det mina vänner, det är lägre än glocalnet.. Jag är inte kär i henne, men känner mig så ensam.. :-(  Varför är det fel när killen hon talar med i telefonen runkar av sin bästa kompis?! I skrivandet stund sitter jag med hårfärg i skallen, vet ni vad, jag ska bli BLONDIE.. crazy! Håller ju på att förändra mitt liv, och man måste ju börja nånstans.. Ikväll skall jag och Paula gå till "lokala" (krogen) och sörpla lite öl ;-D Hoppas jag inte blir full och galen.. Jag ska ju ändå jobba imorgon.. Hoppas ni har en trevlig kväll :-)

Här killar, lite vägledning



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hittar där som handen i handsken vetdu hehe

Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och RÖSTA på mig och LÄNKA till mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en snygg och hipp mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-27 @ 16:28:13
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback